16 Eylül 2016 Cuma

Tayland Dizisi Önerisi-Roy Leh Sanae Rai

Aslında bu postta izlediğim güzel mi güzel favorilerimin tepesine yerleşmiş bir diziden bahsetmek istiyordum ama dizide ki başrol çocuk öyle böyle yakışıklı değil çocuğu ağzınız açık seyretmekten alt yazıyı kaçırıyorsunuz o derece yani :D Ben hem diziden hemde bu yakuşulukmuzdan bahsedeyim en iyisi :)

Dizimizin adı :ROY LEH SANAE RAİ (Tayland dizisi)




Konu:Kongpope'un babası akciğer kanserine yakalanır.Öleceğini öğrenince,yıllar önce büyük zararlar verdiği arkadaşı ve sevdiği kadının kızları Namneung'a servetinin yarısını bırakır ve kısa süre sonra ölür.Vasiyet açıklandığında mirasın yarısının hiç alakası olmayan bir kıza kaldığı öğrenen Kongpope deliye döner ve haince bir plan yapar.Namneung'ı kendisine aşık edip mirası elinden alacaktır fakat işler beklendiği gibi gitmez ve aşık olan taraf kendisi olur.Peki ya Namneung bu planı öğrendiğinde ne yapacaktır?Paramı kazanacaktır yoksa aşk mı?

Tür:Dram-Romantik
Yayın tarihi:2015
Bölüm sayısı:14

OYUNCULAR

Put Puttichai/Kongpope
Lily Pansirithanachote/Namneung
Note Panayanggool/Yim

Yazı spoiler içerebilir DİKKAT!Gerçi spoiler yeseniz bile izleniyor dizi bende öyle olmuştu:)


Dizinin başrolü olan Put Puttichai'den bahsetmek istiyorum.Nicki Push bu yüzden o şekilde yazacağım.Kendisi aslında dj'imiş fakat oyunculuk yapmaya başlamış şuanda ikisinide birlikte yürütüyor.Tarif edilemez bir şekerliği var kendisinin.ve 30 yaşında hiç göstermemesine rağmen.(Asyalıların bu özelliğine de ayrı gıcık oluyorum arkadaş)Harem kuran tiplerden değilim çünkü çok beğensemde birkaç hafta sonra sıkılıyorum ama bu sefer öyle olmayacak gibi hadi bakalım hayırlısı :D Kendisi ile ilgili ufak tefek bilgilerde ekleyeyim şuraya hemen:

Doğum: 3 Temmuz 1986, Ratchaburi, Tayland
Boy: 1,85 m
Eğitim: Suan Dusit Rajabhat University


*Sıcak havalardan,yalan söylenmesinden,haksızlıktan hoşlanmazmış.Gözlerinden estetik operasyon geçirmiş kendisi bunu kabul etmiş hatta güzel görünmek için bir şeyler yapmanın neresi yanlış tarzında bir şeyler söylemiş.Kendisi bir budist ve sevgilisi var :/

Diğer başrolümüz olan kızdan bahsedelim biraz da;

Lily Pansirithanachote

Doğum : 17 Kasım 1994
Boy:160
Eğitim: Thammasat Üniversitesi

Ben ikisinin arasında ki uyumu beğendim gerçekten yalnız kızın oyunculukta biraz daha yolu var gibi.Ağlama sahneleri falan pek duyguyu verebildi gibi gelmedi bana açıkcası ama yinede izlenmeyecek kadar kötü değildi hani.Push ile aralarındaki boy farkı bile öyle şekerdi ki ayıla bayıla izledim vallahi.Zaten kız habire kucakta omuzda gezdi böyle ufak tefek olmasa aktöre yazık olurdu diye düşünüyorum yani kızın kısa olması iyi olmuş :D Kızın benimle yaşıt olup benden kat be kat olgun göstermesi de dikkatimi çeken ayrı bir detay neyse geçelim bunu :D
Diziden görsellerle ziyafet çekelim biraz :)


DİZİDEN NOTLAR:SPOİLER!!!!

Dizide gözüme çarpan beni rahatsız eden birkaç şeyden bahsedeceğim.

-İlk olarak bayan başrolün her sahnede aşırı makyajlı olması sinir bozucuydu ağlıyor,banyodan çıkıyor, kaçırılıp bir eve kitleniyor ama full makyaj öyle az bir makyajda değil eyeliner falan o biçim bu yüzden gerçekçi değildi sahneler ve beni rahatsız etti.

-Dizide zaten entrika görmekten ciğeriniz soluyor.Her köşeden bir şeyler çıkıyor.Birde her yer kadın dolu ve hepsinin sadece gözü değil eli,kolu,ayağı her şeyleri Kongpope'un üzerinde.Adam kendi düğününün olduğu salona giderken bile kadının biri gelip kur yapıyor düşünün ve Kongpope'ta tık yok. Ha bide bu kadınlar habire kavga ediyorlar.Kadın çığlıkları,bağırmaları duymaktan kulaklarım tırmalandı resmen.

-Kongpope'un kıza sürekli zor kullanması da cidden rahatsız ediciydi.Aşk sahnesi yok denecek kadar az hep çocuğun kıza zorla yaptığı şeyler var bari finalde bişeyler göreydik ama nerdeee.Bayan rolde buna hiç tepkili değildi.Kocası olabilir ama sonuçta tecavüze uğradı ve tepki sıfır.Az dövün,ağla bir şey yap.Cıks anam yok kız tecavüzlerden sonra bile turp gibi.
-Dizide Kongpope'un yediği dayakları yumrukları saymaya kalkmayın sayamazsınız o denli fazla çocuk şamar oğlanına döndü resmen :D

-Dizideki yakışıklı başrolümüzü habire yumruklayan ikinci oğlan gerçekte bayan başrolün sevgilisi.Yani dizide kızı elde edemese de gerçek hayatta etmiş:)
-İlk defa Tayland dizisi izleyeceklere dil tuhaf gelebilir.Benim ikinci Tayland dizimdi ama hala dile alışmaya çalışıyorum.

-Birde bu adamın her dizisinde duş sahneleri var arkadaş. Yönetmenler falan farketmişler herhâlde bu çocuğun yüzü vücudu falan güzel gösterelim ne saklayacağız yani diye düşünmüş olabilirler :)

-Son olarakta ilk izlediğim dizide Push'un dizisiydi ve söylemeliyim ki bu adama kötü adam rolleri çok iyi gidiyor.Saf komik aşık bu kadar iyi oturmuyor onda.
-Dizideki Push'un yaşadığı ev bana höh dedirtti vallahi böyle evlerde yaşayanlarda mı var dedim.Cidden fena bişeydi.

-Alttaki resimde gördüğünüz hatunda Put Puttchai beyimizin gerçek sevgilisi.Kadın ondan 3 yaş büyük güler misin ağlar mısın.Normalde biaslarını kıskanan ay evlenmesin sevgilisi olmasın diyen biri değilimdir ama ilk defa kıskandım ne diyeyim :D


-

İYİ SEYİRLER.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder